Khamis, 3 Julai 2014

~~Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan~~

Salam Ramadhan sahabat2!!!
tup tup dah genap 5 hari berpuasa kan...
sekejapnye masa berlalu...

dulu2 mase kecik masa tak mngerti apa itu Ramadhan al mubarak.. 
rase cam xde ape2 pun bulan barakah ni...
anggap tahan lapar dan tunggu nak paki baju raya.
tapi sepeningkatan usia dan kematangan dalam meniti hari2 mendatang
 baruku mengerti keindahan bulan puasa ni.... 

mungkin kerana titik permulaan adalah berkat ayah n bonda menghantar aku
 ke sekolah agama selama 5 tahun
disana biah solehah yang diterapkan mendidik jiwa dan rohani....
begitu mengahargai detik2 berlalu dalam bulan ni...
everything is multiple triple purple ganjarannya...

ada satu bulan yang Dia bagi untuk our body to reboot our systemic....
setelah 11 bulan mentekedarah...pakai produk macam2 (untuk kurus..lalalala)...
komputer pon setting lari...same goes to ourbody...
kenelah shut down then restart balik
baru power...eheh.....
xde topik menarik pon nak berbicara arini....
nak kongsi gambo bunge lah...(out of topic...cover..cover...)

rerame terbang menghinggap bunge..nyum nyum...bulan pose ni rame2 pon nampak sedap(selera katak nampakkkk..hahah)

tangan abah n ibu sejuk...kalau tanam ape2 menjadik jeee...

erm camne orang wat kuaci erk...yang tengah2 ni kan...

ecece same lebor doh dengan bunge...kikiki



TERIMA KASIH

© Bee Honey Stories | Template Designed By Blog Bingkisan Hati