Ahad, 26 Januari 2014

Deco~deco~Deco 3

Sambungan entry sebelum ni...

Sesi mengecat dah siap...
masing-masing mandi dan bersihkan diri..
adeh badan aku ni rase nak tercabut dah ..tak larat lagi nak stay up... ingat  nak pasang si putih Leirvik tu esok jerla..tapi yang lelain ni excited lebeh dari aku.
Hok aloOOh..
masing2 sengih-sengih je sambil pegang n belai-belai kotak ikea tu... 
ingat menggoda sangat la tu...eeee yaks!!
so layankan ajerlah sebab dorang dah tolong aku ngecat.

 Beli barang IKEA ni pada aku xsemuanya confirm terbaik dari segi harga dan kualiti .
Cume yang aku tulus memuji cara mereka orang2 sweeden ni berniaga di samping menyekolahkan kita yang rata-rata pemikirannya susah nak diubah apatah lagi kalau dah jadik habit.

 Dari mule masuk parking IKEA tu dah rase kelainan..cara susun atur yang  mesra pelanggan serta keramahan yang ditunjukkan tanpa memerlukan banyak tenaga pekerja..
Aku rase ade jugok yang kene penampor ni satgi...
ko kate nak criter bab deco 
yang sebok menunjuk A1 ko dalam bahasa melayu tu pesal..ehehhh....

So back to jalan yang lurusss... start la memasang...
barang-barang IKEA ni kalau dibeli akan disertakan manual pemasangan yang jelas Nampakkan corak permainan die.. sangat convinient n very friendly user...bagus marketing dorangkan..

Farid selaku student kejuruteraan kapal terbang MAS melantik dirinya sebagai ketua..
bab skru2 seme dalam gengaman katanya.
yerla tu..kalau ko tak patahkan katil aku 
xdenye aku nak sesajer beli katil baru.. nak pasang skru baru bagai..
arghh whateverrrr..
  nampak x dendam masih ada
  
so layan jerla gambo..maleh menaipp..ehehhh~~

tu manual die...sangat teliti dan mudah! :)


menilai keputusan yang telah diri sendiri buat...haha sape soh exicted nk pasang katil tengah malam
dah tahu penat badan tu..

ni kayu palang die dah siap cantum2..unik .abah pon seronok tengok rekaan dorang nih

bonding session sebenarnye..seme pakat menolong nak pasang katil...
the result.....yea!!! malam tu jugak aku merasmikannya...lalala...
Ok misi seterusnya adalah mencari almari white colour sebab nak padankan dengan si putih...erm banyak lagi nak buat ni...xpe satu-saTU...SLOW N STEADY...see you in next entry!!







TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© Bee Honey Stories | Template Designed By Blog Bingkisan Hati