Ahad, 9 Februari 2014

Bila ditanya bila mahu BERDUA~~

lame x update..
herm sebenarnye tengah susah hati... 
everyone asks the same question now....
bile kah mahu BERDUA....
waaa i have no answer for that question.

hurm kalau boleh esok juge nak menikah huhu tapi adakah insan yang sudi melamarku.. hihi..
Tapi aku yakin jodoh itu rahsia Allah...bersabarlah wahai hati.
 Aku tidak mahu terus bz mencari si Si Soleh tetapi aku cuba berusaha menjadi
 si Solehah yang terbaik.

Tipula kalau xstress muke pun berkedut jer...nak p kerja pon xde mood rase kosong... bukan sebab sunyi kerana tiada teman tapi aku kematian kata2.
Tak tahu jawapan yang aku patut jawab...waaa Help! Help!..

kadang2 nak balik kg pon rase dah x best.. tapi kalau merajuk
xnak balik kg projek nak bagi bilik cantek akan tergendala...
hihi bukan itu yang dipikirkan sebenarnya..
Jiwa ni meronta taw nak balik..
Rindu sangat2...kat ibu n abah
xbaik la kalau sampai nak macam tu...
tanggung jawab sebagai anak aku tetap kena laksanakan..

tapi apakah mereka mengerti perasaanku
....arghh xreti nak kabo...
So di pagi hening ini...
saat aku menulis ini..

Aku bermohon kepadaNYA agar perjalananku dipermudahkan..
Pertemukanlah aku jodoh yang bisa
menjagaku dan membimbingku
Dunia dan Akhirat
Sungguh aku redha dan terima segala
percaturanMu

kerana Engkau maha Mengetahui apa yang terbaik di hadapan dan di belakangku
Amin~~Ya Rabb



TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© Bee Honey Stories | Template Designed By Blog Bingkisan Hati